• 1403/02/03 - 08:48
  • - تعداد بازدید: 185
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته سلامت در مدرسه ابتدایی دخترانه شایستگان فسا

مراسم گرامیداشت هفته سلامت با حضور معاون بهداشت دانشگاه، کارشناس بهداشت مدارس معاونت بهداشت، مدیر، معلمین و دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه شایستگان برگزار گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ در این آیین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از همکاری آموزش و پرورش و مراقبین سلامت مدارس در اجرای برنامه های سلامت محور، به بیان اهمیت سلامت دانش آموزان و فرصت مناسب انتقال مفاهیم بهداشتی و سلامتی توسط سفیران سلامت دانش آموزی به خانواده ها پرداخت.

دکترالهام حقجو افزود: در سنین مدرسه، سوانح و حوادثی مانند سرخوردن، هل دادن، پرتاب اشیاء، سقوط از بلندی، سوختگی ها و تصادفات رانندگی شایع است که در منزل، مدرسه و مسیر خانه تا مدرسه رخ می دهد.

وی اضافه کرد: با اقدامات احتیاطی، رعایت اصول پیشگیری و آموزش به دانش آموزان در خصوص نحوه صحیح عبور از عرض خیابان، استفاده از کفش مناسب، رعایت اصول استاندارد در نصب وسایل گازسوز نظیر بخاری و پرهیز از پرتاب اشیاء نوک تیز مانند خودکار و مداد می توان بسیاری از سوانح و حوادث را کاهش داد.

معاون بهداشت دانشگاه، ارایه مراقبت های خانواده محور توسط مراقبین سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت و نقش پزشک خانواده را در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاثیر گذار دانست.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11039
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: