• 1403/01/23 - 22:23
  • - تعداد بازدید: 85
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام وزیر بهداشت به مناسبت بزرگداشت روز دندانپزشک

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی روز بزرگداشت دندانپزشک را تبریک گفت و از خدمات و زحمات همه تلاشگران این عرصه که با اهدای لبخند پر مهر و پر نشاط به جامعه، در ارتقای سلامت مردم می کوشند، قدردانی کرد.

به گزارش وبدا، متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

عدالت و تعالی نظام سلامت در گرو‌‌ ایفای نقش شایسته همه ارکان و دست اندرکاران آن است. بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشک، فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند دندانپزشکان گرانقدری است که که در راه ارتقای سلامت دهان و دندان و اهدای لبخند پرمهر و پرنشاط به مردم عزیزمان می کوشند. دندانپزشکانی که با اتکا‌ به دانش، مسئولیت شناسی و اخلاق حرفه ای خود همواره به ارتقای شاخص های سلامت جامعه یاری می رسانند و دسترسی هم میهنانمان به خدمات سلامت دهان و دندان را تسهیل می کنند. دندانپزشکان با پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی ، نقشی بی بدیل در ارتقاء سلامت جامعه ایفا می‌کنند؛ به ویژه آن که حفظ سلامت دهان و دندان، می تواند از بروز بسیاری بیماری های دیگر پیشگیری کند و بر اثر مقابله مؤثر با بیماری های دهان و دندان، یکی از مولفه‌های کیفیت زندگی که شکفتن لبخند سلامت بر چهره جامعه است، محقق می گردد.

اینجانب با تجلیل از ‌منزلت والا و خدمات ماندگار دندانپزشکان ارجمند کشور، روز دندانپزشک را به همه‌ همکاران پرتلاش این عرصه صمیمانه تبریک می گویم و مزید توفیقاتشان را در خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10971
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: