• 1403/01/29 - 09:22
  • - تعداد بازدید: 84
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا و مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بمناسبت روز ارتش

دکتر رضاییان رییس دانشگاه و حجه الاسلام دکتر عابدی مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیامی مشترک، 29 فروردین ماه روز ارتش را دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

 

یا أیّها الّذین آمنوا اصْبروا وصابروا ورابطوا واتّقوا اللّه لعلّکمْ تفْلحون - سوره مبارکه آل عمران آیه ۲۰۰

اى کسانى که ایمان آورده اید! (در برابر مشکلات و هوسها) استقامت کنید و در برابر دشمنان نیز استقامت به خرج دهید و از مرزهاى خود، مراقبت به عمل آورید و از خدا بپرهیزید شاید رستگار شوید.

 

برادران گرامی جناب امیردریادار دکتر حبیب الله سیاری معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جناب سرهنگ حمید ترابی فرمانده پدافند هوایی شهید آزادیان خرمنکوه و همکاران گرامی؛

 

به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران - همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند - یک ارتش مردمی و خدایی است.

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش که نمادی از ادای دین و احترام به دلیر مردان و ایثارگران ارتش مردمی و مکتبی جمهوری اسلامی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا است را خدمت شما سروران گرانقدر و کلیه ارتشیان سرافراز تبریک عرض نموده و به روح بلند و آسمانی همه شهدای ارتش بخصوص آنان که در عرصه دفاع مقدس و دیگر میدان های جهاد و شهادت جانفشانی کردند، درود می فرستیم.

لازم است از حمایت های خالصانه و همیشگی شما عزیزان از حوزه سلامت، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای همه شما عزیزان طول عمر با عزت و بهترین توفیقات همراه با سربلندی و سلامتی آرزومندیم.

 

دکتر مهدی رضاییان رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا

حجه الاسلام دکتر مهدی عابدی مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11005
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: