• 1403/01/01 - 07:01
  • - تعداد بازدید: 166
  • - تعداد بازدیدکننده: 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا و مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال جدید و تقارن با ماه مبارک رمضان

دکتر مهدی رضاییان رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا و حجت الاسلام عابدی مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال جدید و تقارن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

 

فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار معنویت، نوید بخش سالی پر از خیر و برکت و معنویت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان ایران اسلامی است.

ضیافت بهاری را به سرور می نشینیم با آن امید که در سایه سار همدلی و شفقت، غبار کینه از دلها بزداییم و دست در دست هم نهاده زیور اندیشه را به طراوت و شادابی بیاراییم و بر سفره خوان خدمت الهی اسباب اهتمام را دیگر بار فراهم سازیم که :

قوّ علىٰ خدْمتک جوارحى، واشْددْ على الْعزیمة جوانحى، وهبْ لى الْجدّ فى خشْیتک، والدّوام فى الاتّصال بخدْمتک

تردید نداریم که خداوند متعال که نزدیک کننده دلها به یکدیگر و دگرگون سازنده احوال به نیکی هاست به یمن دعاهای شما تقدیری نیکو شامل حال دوستدارانتان خواهد ساخت.

اینک که در آستانه گامی نو در فضایی مترنم به حدیث شکفتن هستیم به پاس تمام تلاشهای فرزندانتان در دانشگاه علوم پزشکی فسا که عامل پیشرفت در تمامی حوزه های درمانی، دارویی، بهداشتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و ستادی می باشند، برخود فرض می دانیم که خاضعانه سپاسگزاری نموده و سلامتی و کامیابی روز افزون برای مردم عزیز و همکاران گرانقدرمان را از باریتعالی ملتمسانه بجوییم. 

در نهایت از مدافعان سلامت و تمامی کسانی که در لحظه تحویل سال به جای کانون گرم خانواده، بر بستر بیماران و با ارایه خدمات حوزه سلامت به همشهریان عزیز و مسافران نوروزی به عبادتی جاودانه مشغولند، قدردانی می نماییم.

در پایان برای سایر نیروهای امدادی، خدماتی، نظامی و امنیتی که تسهیلات سفری ایمن در نوروز باستانی را هماهنگی، مدیریت، برنامه ریزی، اجرا و نظارت میکنند، آرزوی سلامتی و موفقیت و سالی سرشار از برکات داریم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10843
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: