• 1402/03/09 - 11:54
  • - تعداد بازدید: 245
  • - تعداد بازدیدکننده: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روز جهانی ام اس؛

همبستگی ملی برای درک درست و واقعی از ام اس

روزجهانی ام اس، فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی عموم مردم وجلب همکاری اقشار مختلف جامعه برای همیاری با انجمن ها در راستای بهبود کیفیت زندگی و وضعیت بیماران ام اس در سراسرجهان است.

به گزارش وب دا فسا؛ ام اس مهمان ناخوانده‌ای است که سالهاست بسیاری از مردم دنیا و برخی از هموطنان عزیزمان را به خود مشغول کرده است. افراد مبتلا و خانواده‌های آنها با چالش بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش دارند با وجود همه ناملایمات کمترین تاثیر را از بیماری گرفته و به ‌جای یأس و ناامیدی بیماری را مدیریت نمایند.

روز جهانی ام اس، روز عهد بستن با یکدیگر برای کمک به مبتلایان این بیماری است که در گوشه گوشه این خاک در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستند. روز جهانی ام اس روز فریاد این شعار است که: من می‌آیم، ما می‌آییم، تا دست در دست هم تلاش کنیم چالش‌های فردی و اجتماعی را به حداقل برسانیم و عهد ببندیم هر آنچه در توان داریم برای مبارزه با بیماری ام اس به کار گیریم. همه ما از توانایی‌های علمی، کلامی، اقتصادی و اجتماعی خود در جهت کاهش آلام بیماران بهره بگیریم تا دنیای بدون ام اس دست‌یافتنی شود.

امروز بسیاری از بیماری‌ها به مدد تلاش‌های پیگیر جامعه علمی و پشتیبانی تک‌تک مردم جامعه به فراموشی سپرده شده‌اند. جامعه بشری در این زمینه مثال‌های فراوان دارد و امید است به همت تک‌تک افراد جامعه این راه سریعتر و با گام‌های استوارتر پیموده شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 9030
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: