• 1403/04/07 - 00:23
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

هدف فعلی دشمن از جنگ شناختی، عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی فسا که با حضور مردم، مسوولین و دانشگاهیان در خردادماه برگزار شد، گفت: در مقوله جنگ شناختی هدف این لحظه دشمن، بسیج شدن روی این موضوع است که در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری را نداشته باشیم.

به گزارش وب دا فسا؛ سردار مجید خادمی با بیان اینکه بالاخره این نظام به پشتوانه مردم می‌تواند خوب حرکت کند، افزود: شما بایستی یقین حاصل کنید که تک تک آراء‌تان اثرگذارست و به هر بزرگواری که می‌خواهید رای بدهید. ما در بیان مشارکت در انتخابات، در ایجاد رقابت سالم، در راهبرد سلامت و در راهبرد امنیت صحبت داریم. حرف داریم و خدمت همه برادران بزرگوار کاندیدای ریاست جمهوری هم عرض کردیم، خطوط قرمز نظام، امنیت نظام، مبانی انقلاب، این‌ها مسائل اساسی است اما در مصداق اصلاً وارد نخواهیم شد. 

وی با بیان اینکه توصیه ما این است که انشاالله یک انتخاب آگاهانه‌ای همراه با رفتار و اخلاق مدارانه و توجه به امنیت ملی کشور و قدرت ملی کشور داشته باشیم و حتماً بعنوان یک تکلیف به میدان بیاییم، اضافه کرد: در معیار حتماً معتقد هستیم بایستی یک کسی که از روحیه ولایت پذیری مناسب، از کارآمدی مناسب و از روحیه مردمی داشتن و از ویژگی‌های انقلابی داشتن و روحیه جهادی داشتن، برخوردار باشد،(کشور، کشوری بزرگ است، کشور قدرتمندی است، دردنیا اثرگذار است) بایستی از تجربه لازم، از کارآمدی لازم، از توان مدیریتی لازم برخوردار باشد و لذا در عین حال خطوط قرمز نظام را بایستی بتوانند رعایت بکنند. از این جهت، خیلی مهم است. 

رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وحدت را یک موضوع اساسی برشمرد و بیان کرد: همه جای کشور تا امروز، از برکت انقلاب اسلامی این مسائلی که اشاره کردم حاصل شده است، ناشی از وحدت امت اسلامی و تبعیتش از امام این امت و رهبری نظام ما است.

مراسم یادواره شهدای سلامت و مدافعان حرم شهرستان و شهدا و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی فسا و گرامیداشت یاد و خاطره خادمان ملت، شهدای پرواز اردیبهشت، شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان ایشان با حضور مردم، مسوولین و دانشگاهیان و سخنرانی رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار گردید. 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11409
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: