• 1403/04/06 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 117
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد

کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان، مسئولین امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی فسا و بنگاههای اقتصادی و ادارات مرتبط در محل فرمانداری ویژه تشکیل جلسه داد.

به گزارش وب دا فسا؛  در این نشست ابتدا دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص تشکیل کمیته مذبور قرائت گردید.

دکترمرادی معاون فرمانداری ویژه شهرستان فسا پیرامون اثرات تشکیل و کارآمدی کمیته مسوولیت پذیری  اجتماعی در کمک به رفع مشکلات و نیازهای حوزه سلامت مطالبی بیان کرده  و بر همکاری صاحبان مشاغل  و بنگاههای اقتصادی حاضر در نشست و سایرین در جهت همراهی و کمک به امور سلامت تاکید کرد.

در ادامه آقای جهرمی نژاد مدیر امور خیرین دانشگاه نیز با تشکر از حضور و همراهی صاحبان مشاغل و بنگاههای اقتصادی در حوزه سلامت با اشاره به اینکه سازمانهای مردمی حوزه سلامت  شهرستان که بی چشمداشت و صرفا برای انجام امور انسانی و اجتماعی به صورت کاملا داوطلبانه و رایگان خود را وقف خدمت به همنوعان  و بیماران خاص، صعب العلاج و کم برخوردار نموده اند و هزینه های سنگین بیماری ایشان عمده مشکلات این سازمانهاست، با استمداد از این بنگاهها برای ادامه همکاریها ی بیشتر و جامع تر  و حضور فعال در قبال مسئولیت اجتماعی خود بر اساس دستورالعمل موجود دعوت بعمل آوردند.

 رئیس اداره دارائی شهرستان نیز در خصوص قوانین مالیاتی و معافیت مالیاتی  برای خیرین محترمی که در حوزه سلامت مشارکت دارند، توضیحات لازم ارائه نمود.

 پیشنهاد انشا ء لایحه ای مبنی بر بازنگری در قوانین مالیاتی مرتبط با این امر نیز مطرح گردید.

سازمانهای مردم نهاد جواد الائمه،  بیماران ام اس، بیماران سرطانی، خیریه بیمارستانی حضرت ولیعصر و انجمن اهداء اعضاء نیز به بیان دیدگاهها و مشکلات موجود در ارائه کمک و همراهی بیماران تحت پوشش خود پرداختند.

مسئولین بنگاههای اقتصادی نیز با اشاره به ارائه مساعدت های معمول و  جاری خود به مراجعین نیازمند به این بنگاهها در حیطه عمل به وظایف و ایفای مسئولیت اجتماعی خود، بر ادامه و افزایش این همکاری ها در حوزه سلامت قول مساعد دادند.

همچنین مدیران عامل شرکت پانعل و شرکت قند مینو به ارائه راهکارهای استفاده ازظرفیتهای موجود شهرستان پرداختند و با اعلام آمادگی در ادای مسئولیت اجتماعی، داشتن روحیه ایثار در ادای وظیفه و تجمیع و سازماندهی در ارائه کمکهای حوزه سلامت را ضروری دانستند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11405
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: