• 1403/01/29 - 14:28
  • - تعداد بازدید: 278
  • - تعداد بازدیدکننده: 248
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست منتخب مردم شریف شهرستان فسا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با هیات رییسه و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی فسا/دکتر حسنعلی محمدی: ملاک کار ما، وحدت در شهرستان و آرامش روانی جامعه است

آشنایی با خدمات و دستاورد های دانشگاه در حوزه های مختلف و بحث و تبادل نظر در جهت ارتقای زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان از محورهای اصلی نشست منتخب مردم شریف شهرستان فسا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با هیات رییسه و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی فسا بود.

به گزارش وب دا فسا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک 29 فروردین ماه روز ارتش گفت: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر موضوعات آموزشی، علمی و تربیت دانشجو، وظیفه صیانت از سلامت مردم را بر عهده دارد که این امر وظایف و اهمیت دانشگاه علوم پزشکی را دوچندان کرده است. 
دکتر مهدی رضاییان با اشاره به سابقه 47 ساله دانشگاه بیان کرد: این دانشگاه به 900 هزار نفر از جمعیت شرق فارس خدمات درمانی ارایه می نماید و طبق آمار  حدود 45 درصد از مراجعین سرپایی و حدود 35 درصد از بیماران بستری مربوط به شهرستانهای همجوار و شرق استان می باشد.
رییس دانشگاه ضمن معرفی برخی دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف و بیان برنامه های پیش رو و در دست اقدام گفت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان فسا به بهره برداری رسید و  ۶ پروژه دیگر حوزه سلامت به ارزش حدود ۸۰ میلیارد تومان آماده افتتاح در هفته سلامت امسال می باشد. 
تلاش برای به ثمر رساندن ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان از دیگر موضوعات مورد اشاره ریاست دانشگاه بود.
منتخب مردم شریف  شهرستان فسا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ضمن تبریک روز ارتش و قدردانی از نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات موفق وعده صادق گفت: حوزه سلامت دارای اهمیت فراوانی است و در صف اول خدمت به مردم، بصورت شبانه روزی خدمات رسانی به بیماران و مراجعین دارد.
دکترحسنعلی محمدی با بیان اینکه اولویت و خط قرمز در کار ما، مردم هستند، افزود: کسب رضایت مردم باعث رضایت خداوند متعال می شود.
وی با اشاره به پیگیری هایی از وزارتخانه های مختلف قبل از موعد شروع رسمی مجلس دوازدهم گفت: در حوزه بهداشت و درمان مواردی را به اتفاق رییس دانشگاه پیگیری کرده ایم و پیگیر مشکلات حوزه سلامت بخصوص مطالبات بیمه ای بوده و هستیم.
منتخب مردم شریف  شهرستان فسا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه ملاک کار ما، وحدت در شهرستان و آرامش روانی جامعه است، افزود: عرصه رقابت در انتخابات تمام شد و الان عرصه رفاقت و تلاش برای پیشرفت و توسعه شهرستان در همه زمینه هاست و رویکرد مدیریتی بدون جناح بندی و کار برای مردم است.
دکتر محمدی پیگیری طرحهای توسعه ای و عمرانی شهرستان بخصوص طرحهای بهداشتی و درمانی و مشکلات نیروی انسانی را از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: سلامت مقوله اساسی و مهم شهرستان است و به جد پیگیر رفع مشکلات این حوزه خواهیم بود.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11010
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: