• 1403/04/06 - 09:59
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک فرماندهی تیپ انصار الحجه(عج) و مسوولین بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه کشور با معاونت های آموزشی و درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا

فرماندهی و مسوولین تیپ تکاور انصار الحجه شهرستان و مسوولین معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه کشور در نشست با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا، از ارایه آموزش های تخصصی امدادیاری و پزشک یاری و فوریت های پزشکی دانشگاه به کارکنان و نیروهای تیپ جهت ماموریت های ویژه قدردانی نمودند.

به گزارش وب دا فسا؛ در این نشست فرماندهی تیپ تکاورانصارالحجه(عج) شهرستان فسا ضمن قدردانی از تعامل دانشگاه علوم پزشکی فسا با تیپ تکاور در آموزش پزشکیاران گفت: ارتقای آموزش بهداشتی و درمانی پرسنل نظامی و ارتقای بهداشت و سلامت در سطح شهرستان از اولویت هایی است که نیازمند استفاده از ظرفیت های دو نهاد می باشد.

سردار عبدالرسول نعمتی افزود: ارتقای سطح خدمات رسانی به نیروهای مسلح و مردم شهرستان و شرق فارس با ایجاد درمانگاههای تخصصی، توسعه تجهیزاتی و خدمات تخصصی درمانگاه انصار و راه اندازی مراکز جراحی محدود از جمله برنامه های تیپ  تکاور انصار الحجه(عج) با هدف خدمت رسانی به مردم می باشد.

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تولید علم، پرورش نیروهایی که تضمین کننده بحث رقابت پذیری در جهان باشند و توسعه اجتماعی سه امر مهمی است که بر عهده دانشگاه ها می باشد.

دکتر سیدامین کوهپایه با اشاره به تربیت پزشکیاران تیپ تکاور انصار الحجه(عج) با همکاری دانشکده پرستاری و معاونت آموزشی دانشگاه افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری پزشکیاران، عمق بیشتری به سلامت مردم بدهیم و شاهد افزایش تاثیرگذاری سلامت محور در اجتماع باشیم.

دکتر فرح وشی معاون درمان و دکتر بیژنی رییس دانشکده پرستاری در خصوص همکاری های دوجانبه در جهت افزایش خدمات رسانی درمانی به مردم مطالبی بیان نمودند.

در این نشست دکتر روح الله قائدامینی مدیر مرکز مطالعات، مهندس عرفان مدیر مهندسی و سرهنگ منادی مدیریت بازرسی معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه کشور ضمن ابلاغ قدردانی سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، بر همدلی و همراهی با روحیه بسیجی و با هدف خدمت به مردم و تقویت نیروهای بهداشتی و درمانی بومی تاکید کردند.

تداوم ارایه آموزش های تخصصی درمانی و بهداشتی به نیروهای نظامی برای شرایط بحران و مناطق عملیاتی، توجه به نیازمندی های هر دو نهاد و تلاش برای رفع آنها با افزایش همکاری ها در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و کشور و لزوم آموزش های منطبق با شرایط بومی جغرافیایی و سیاسی کشور برای مقابله با بحران ها از دیگر محورهای مهم این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11402
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: