• 1401/07/02 - 14:07
  • - تعداد بازدید: 301
  • - تعداد بازدیدکننده: 287
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فراخوان سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه

آغاز ثبت‌نام از شنبه 2 مهرماه الی 15 مهرماه

رییس سازمان امور دانشجویان از برگزاری سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری خبر داد و گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از امروز (شنبه دوم مهرماه) به مدت ۲ هفتته در سامانه ثبت‌نام کنند.

هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره دانشجوی نمونه امسال نیز مانند سال‌های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برتر علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی نماید. معرفی جوانان فرهیخته، موفق و برگزیده و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و شایستگی‌های آن‌ها می‌تواند نقطه عطفی در نیل به اعتلا و ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی کشور باشد.  

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری این جشنواره به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ اظهار داشت: فرآیند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.

 

داداش پور ادامه داد: نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کنند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و تعدادی از آن‌ها که شرایط معرفی به رقابت مرحله دوم را کسب ‌کنند جهت شرکت در این مرحله به دبیرخانه مرکزی معرفی شده و پس از بررسی در جشنواره دانشجوی نمونه تقدیر می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام  سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در بازه زمانی 2 تا ۱۵ مهر ماه انجام می‌شود؛ تصریح کرد: تمام دانشجویان ایرانی و بین‌الملل همچنین متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

 

 بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از دانشجویان و اعضای هیئت علمی نمونه کشوری با حضور رییس‌جمهور ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. در این مراسم ۳۶ عضو هیات علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ۱۳ دانشجوی نمونه کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شدند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6928
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: