• 1401/07/01 - 02:30
  • - تعداد بازدید: 164
  • - تعداد بازدیدکننده: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سلامت روانی اجتماعی کادر بهداشت و درمان در فسا ارزیابی می شود.

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از برگزاری جلسه توجیهی برنامه ابلاغی وزارت متبوع درخصوص ارزیابی سلامت روانی اجتماعی کادر بهداشت و درمان در شرایط کووید ۱۹ در معاونت درمان خبر داد.

فاطمه سادات رهنما مدیرگروه سلامت روان در گفتگو با وبدا گفت: در پاندمی کرونا کارکنان بهداشت و درمان بیش از همه اقشار تحت فشار روحی و روانی بوده که این امر سبب شده سلامت روان آنان تحت تأثیر قرار بگیرد. از این روی با اجرای طرح ها و برنامه های ارزیابی و سنجش سلامت روان کادر بهداشت و درمان در جهت کنترل و کاهش تبعات شغلی آنان تلاش می شود.

مدیرگروه سلامت روان و مدیر پرستاری ضمن دعوت از  پرسنل مراکز درمانی شهری و روستایی بهداشت، همکاران بیمارستان ها و معاونت درمان به مشارکت در برنامه مذکور ادامه داد:  ارزیابی اولیه روانشناختی برنامه ارزیابی سلامت روانی اجتماعی به دو شیوه مراجعه به سامانه وزارت متبوع و تکمیل پرسشنامه خودارزیابی روانشناختی به آدرس www.salamat.gov.ir (بدون ذکر مشخصات فردی) یا مراجعه حضوری به مددکار اجتماعی یا روان شناس محل خدمت انجام خواهد شد.

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا  با اشاره به حفظ محرمانگی اطلاعات همکاران، در تشریح این طرح گفت: در صورت شناسایی مشکل سلامت روان، ضمن آموزش خود مراقبتی از همکار خواسته می شود جهت پیگیری، مجدد مراجعه نماید.

جلسه معرفی برنامه سلامت روانی اجتماعی کادر بهداشت و درمان در شرایط کووید ۱۹ با حضور مدیرگروه سلامت روان و مدیر اداره پرستاری دانشگاه ، مدیران معاونت درمان و بیمارستان ها و کارشناسان معاونت  برگزار شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6937
کلمات کلیدی
علیرضا فردوس مکان
خبرنگار

علیرضا فردوس مکان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: