• 1401/10/13 - 15:00
  • - تعداد بازدید: 1336
  • - تعداد بازدیدکننده: 1239
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هفتمین فن بازار ملی سلامت

رونمایی از کیت تشخیص باقی مانده آنتی بیوتیک در شیر و مواد غذایی شرکت دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور وزیر و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

شایان ذکر است دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور دو شرکت فناور مرکز رشد "شرکت دانش بنیان کیمیاسنجش با مدیریت دکتر صیادی و شرکت لبخند دندان جامی با مدیریت آقای سعید جامی" در نمایشگاه فن بازار ملی وزارت بهداشت حضور داشتند.

 

به گزارش وبدا فسا، هفتمین نمایشگاه «فن بازار ملی سلامت» در حوزه فناوری و پیشرفت های دانش بنیان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف ارتباط مستقیم بین صنعت و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار گردید.

 

 دکتر بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از هفتمین فن بازار ملی سلامت و رونمایی از 9 محصول دانش بنیان سلامت محور، بیان کرد: در حال حاضر شاهد موفقیت های بزرگ در حوزه پژوهشی و تولید داروها و موادی با فناوری بالا در حوزه سلامت هستیم

 

وی با اشاره به برپایی هفتمین فن بازار ملی سلامت، تصریح کرد: در این رویداد، از کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواسته شده که جدیدترین محصولات دانش بنیان خود را عرضه کنند

دکتر عین اللهی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۷۸ غرفه برپا شده و حدود ۸۴۰ محصول فناورانه به نمایش درآمده است؛ با توجه به اینکه اکثر این محصولات قبلا وارداتی بودند، تولید و عرضه آنها در داخل کشور، صرفه جویی ارزی مناسبی برایمان به ارمغان خواهد آورد.

 یونس پناهی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه محصولات رونمایی شده در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو است، بیان کرد: در میان این محصولات رونمایی شده دو شبیه ساز آموزشی، فرآورده‌های سلول درمانی، داروهای گیاهی، کیت تشخیص باقی مانده آنتی بیوتیک در شیر و مواد غذایی در فن بازار ملی سلامت این دوره رونمایی شد.

 

گفتنی است که در این نمایشگاه از کیت تشخیص بقایای آنتی بیوتیک در لبنیات از محصولات شرکت دانش بنیان کیمیاسنجش مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی فسا توسط  وزیر بهداشت رونمایی شد.

شایان ذکر است دانشگاه علوم پزشکی فسا با  حضور دو شرکت فناور مرکز رشد "شرکت دانش بنیان کیمیاسنجش با مدیریت دکتر صیادی و شرکت لبخند دندان جامی با مدیریت آقای سعید جامی" در نمایشگاه فن بازار ملی وزارت بهداشت حضور داشتند.         

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت
  • کد خبر : 7333
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: