• 1400/09/27 - 05:56
  • - تعداد بازدید: 182
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار صمیمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا با فرماندار ویژه شهرستان و گفتگو پیرامون حوزه سلامت/ مردم داری در حوزه سلامت امری حیاتی و الزامی است

5504

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا در دیدار با دکتر وکیل رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی ضمن اشاره به اهمیت مدیریت در حوزه این دانشگاه گفت:دانشگاهعلومپزشکی و مجموعه های تحت مدیریت این دانشگاه ارتباط مستمر و مداوم با اقشار مختلف مردم دارند و با توجه به رویکرد دولت مبنی بر مردم داری، توجه به حل مشکلات مردم در حوزه سلامت امری حیاتی مهم و الزامی است .


 


به گزارش وب دا فسا؛ دکتر علیرضا فیروزی افزود: برخورداری از نیروی انسانی توانمند یکی از مهمترین مولفه هایی است که در روند توسعه و پیشبرد امور هر سازمان و ارگان تاثیر بسزایی دارد و لازم است که این مسئله در مجموعه ی حساس دانشگاه علوم پزشکی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد .


فرماندار ویژه شهرستان فسا اضافه کرد: دکتر وکیل فردی بومی و از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی فسا است که مسوولیت خطیر و حساس دانشگاه علوم پزشکی فسا بعنوان یکی از مراکز مطرح حوزه سلامت استان را در جهت خدمت به مردم و همشهریان تقبل نموده است.


وی ازخدماتارزندهدکترخالقی تشکر و ابراز امیدواری کرد که در شرایط فعلی توجه جدی به بررسی و حل مشکلات مردم در حوزه سلامت سرلوحه کار مدیریت جدید باشد .


فیروزی بیان کرد: باوجودکاهشآمارمبتلایان به کرونا باید آمادگی و مراقبت های لازم برای مقابله با موج های جدید و نوع جهش یافته ویروس را داشته باشیم و همچنان بر تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه اقشار جامعه تاکید جدی داشته باشیم.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: شهرستانفساجایگاه بسیار خوبی در حوزه سلامت شرق فارس دارد و جایگاه و خدمات دانشگاه باید به طور ویژه ارتقا پیدا کند.


دکترمحمدکاظموکیل افزود: روندروبهرشددانشگاهعلومپزشکی و واحد های تابعه باید تا دستیابی به جایگاه واقعی در سطح جنوب کشور و شرق فارس ادامه یابد.


وی بر استفاده از تمامی ظرفیت های مجموعه دانشگاه برای ارتقای حوزه سلامت و تامین و حفظ سلامت مردم عزیز تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 319
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

5504 5504
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: