• 1401/09/03 - 20:30
  • - تعداد بازدید: 378
  • - تعداد بازدیدکننده: 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار دکتر وکیل رییس و جمعی از اعضای هیات رییسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی فسا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بمناسبت هفته بسیج و از زحمات و همکاری این نهاد با حوزه سلامت

دکتر وکیل رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از همکاری ها و تعامل سازنده بسیجیان بویژه در خدمت به محرومین و همچنین همکاری ایشان با نیروهای امنیتی و انتظامی در حفظ و تامین امنیت مردم بخصوص در اغتشاشات اخیر کشور قدردانی نمود.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فسا با اشاره به تلاش های کادر بهداشت و درمان و کارکنان حوزه سلامت در تامین سلامت مردم گفت: در بحران کرونا ما شاهد حرکت خودجوش بسیجیان برای کمک به کادر بهداشت و درمان بودیم. 

سرهنگ طحان با تاکید بر فرمایش حضرت امام خمینی( ره) که فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست، بیان کرد: بسیجی واقعی کسی است که کار را با خلوص نیت برای رضای خدا  انجام می دهد و این تفکر بسیجی است که بسیار ارزشمند است و این تفکر موجب موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ می شود. 

وی افزود: این نوع تفکر موجب شده است که بسیجیان در مواقع حساس مانند بحران کرونا، سیل و زلزله، اغتشاشات اخیر و ... بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به مردم و حفظ امنیت وارد میدان شوند.

 فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به بهره گیری دشمن از استراتژی ۵حلقه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان گفت: امریکا و سایر متحدان و اربابانشان با تضعیف اراده ملی در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و ... موفق به حمله نظامی به این کشورها شد و برای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه ریزی کرده اند تا با تضعیف اراده ملی از طریق رسانه های مجازی و اغتشاشات اخیر به هدف خود دست یابند که به لطف خدا و شعور و اراده مردم این نقشه نیز با شکست مواجه شد. 

در پایان این برنامه با اهدا لوح به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به نمایندگی از بسیجیان سلحشور تقدیر بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت
  • کد خبر : 7138
کلمات کلیدی
علیرضا فردوس مکان
خبرنگار

علیرضا فردوس مکان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: