• 1401/05/15 - 11:44
  • - تعداد بازدید: 255
  • - تعداد بازدیدکننده: 246
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار اعضای کمیته تخصصی فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی فسا با امام جمعه شهرستان

اعضای کمیته تخصصی فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت با هدف هم اندیشی و گفتمان سازی مقوله جوانی جمعیت در سطح شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه محترم شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

جلسات و مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت، بر اهمیت عملیاتی سازی هرچه زودتر اقدامات و مصوبات با توجه به فرصت کم در پیش رو، برای جبران کمبودهای گذشته و هم افزائی نهادهای شهرستانی در راستای تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری خانواده ها تاکید نمود.

رئیس کمیته فرهنگی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تشریح ابعاد مسئله جمعیت به عنوان ابرچالش سالهای در پیش رو، توضیحاتی در خصوص تاثیر مسئله پیری جمعیت بر تمام زیرساختهای کشور به استناد آمار و ارقام کاهش نرخ رشد جمعیت و میزان باروری کل و روند رو به رشد میزان سالمندی و نسبت سرباری به عنوان یک بحران ملی در آینده بیان نمود.

دکترپژمان باقری توضیحاتی درخصوص جایگاه، ضرورت، اهمیت و شرح وظایف این کمیته به عنوان اساسی ترین و مهمترین کمیته در فرهنگ سازی سبک زندگی همسو با جوانی جمعیت ارائه داد.

در ادامه دبیر کمیته فرهنگی، گزارشی از اقدامات و مصوبات کمیته ارائه و بر اهمیت جایگاه مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه شهرستان در تشریح ابعاد مسئله و برجسته سازی آن در تریبون ها و محافل شهرستانی تاکید کرد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6724
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: