• 1403/02/10 - 09:32
  • - تعداد بازدید: 435
  • - تعداد بازدیدکننده: 388
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی فسا از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در جهان

هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، ضمن حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در جهان، سرکوب های خشونت آمیز دانشجویان دانشگاه های آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش وب دا فسا؛ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به ادعای آزادیخواهی دروغین سردمداران کشورهای حامی اسرائیل گفت: امروز در جهان شاهد بیداری آزادی‌خواهی در بین دانشجویان، فرهیختگان و اساتید دانشگاه‌های سراسر جهان هستیم و متاسفانه مدعیان آزادی با برخوردهای سرکوبگرانه مانع از بیداری عمومی می‌گردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عابدی با بیان اینکه سرکوب دانشجویان نشانه ترس آمریکا و متحدان او از بیداری عمومی است، افزود: کشتار وحشیانه کودکان، زنان و مردان در غزه و وضعیت اسف بار مردم مظلوم و قحطی و گرسنگی در بین این مردم، خود نماد جنایات رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی این رژیم ویرانگر است و دانشگاهیان با این تجمع، همبستگی خود را با سایر دانشجویان جهان در اعتراض به جنایات اسرائیل نشان دادند.

در این تجمع بیانیه دانشگاهیان قرائت و شرکت کنندگان، با سر دادن شعارهای ضد رژیم صهیونیستی و آمریکا، اقدام دولت های مستکبر را محکوم کردند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11082
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: