• 1402/03/06 - 10:59
  • - تعداد بازدید: 404
  • - تعداد بازدیدکننده: 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشنواره تقدیر از نشریات برتر دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد/ رونمایی از کتابچه آیین نامه داخلی انتخاب نشریه برتر

آیین تقدیر از مدیر مسئولان و اعضای پنج نشریه فعال دانشجویی برتر دانشگاه علوم پزشکی فسا و رونمایی از اولین کتابچه آیین نامه داخلی انتخاب نشریه برتر از طریق ارتباط وبیناری معاون کل فرهنگی و مسوول اداره نشریات وزارت بهداشت برگزار گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ در این مراسم که با حضور معاونین فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و پژوهشی و جمعی از اساتید، کارمندان و دانشجویان برگزار شد، رضا رخسایی معاون کل فرهنگی وزارت بهداشت از فعالیت ها و تلاش های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا و اهمیت دادن و توجه به دانشجویان اهل قلم و حوزه نشریات تقدیر و قدردانی کرد.

در ادامه دکتر مجید نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در خصوص اهتمام نشریات در بیان مسائل و مشکلات روز دانشگاه و اهمیت رسانه در اطلاع رسانی صحیح خبر در فضای مجازی مطالبی بیان کرد.

دکتر رامین حیاتی سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه و عضو هیات علمی ضمن ارایه گزارشی از تهیه و تدوین کتابچه آیین نامه داوری نشریات، بر نیاز دانشگاه، دانشجویان و اساتید به پیوست های فرهنگی جدید و به روز تاکید کرد.

دکترسیدامین کوهپایه معاون آموزشی دانشگاه و دکتر فرجاد فر معاون تحقیقات و فناوری ضمن تقدیر از دانشجویان فعال در حوزه نشریات، بر افزایش همفکری و هم اندیشی اساتید و دانشجویان فعال تاکید نمودند.

در ادامه این مراسم از مدیر مسئولان و اعضای پنج نشریه فعال اداره نشریات دانشگاه به نام های سایلوک، کوله پشتی، مراقبت معنوی در بالین، آزما و سیفتال تجلیل گردید.

همچنین از اولین کتابچه آیین نامه داخلی انتخاب نشریه برتر(داوری و امتیازدهی نشریات) دانشگاه که با گردآوری و تالیف دکتر مجید نقدی و دکتر رامین حیاتی و صحفه آرایی و طراحی مجتبی جعفری دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی فسا به چاپ رسیده، رونمایی شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 9005
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: