• 1403/05/24 - 15:50
  • - تعداد بازدید: 254
  • - تعداد بازدیدکننده: 241
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تیم عملیاتی اورژانس فسا جهت پوشش امدادی اربعین به مناطق مرزی خوزستان اعزام شد

تیم عملیاتی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی فسا با بدرقه مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مسوولین و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی جهت پوشش امدادی پیاده روی اربعین حسینی به مرز شلمچه در استان خوزستان اعزام گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ مراسم بدرقه این کاروان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدی مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر بیژنی ریاست اورژانس پیش بیمارستانی و جمعی از مدیران و کارکنان مجموعه دانشگاه در ستاد اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان انجام گردید و تیم عملیاتی اورژانس فسا متشکل از دو نفر از کارشناسان اورژانس آقایان مجتبی نوح پیشه و حامدشادمانی به همراه یک دستگاه آمبولانس جهت پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی به مناطق مرزی خوزستان اعزام شدند.
این اکیپ به منظور همکاری در پوشش امدادی اربعین حسینی و ارایه خدمات سلامت وفوریت های پزشکی به زائرین در مرز شلمچه استقرار می یابد و طبق برنامه ریزی انجام شده، پس از پایان پیاده روی اربعین و بازگشت زائرین ماموریت این گروه به اتمام می رسد.
مراسم پیاده روی اربعین حضرت امام حسین -علیه السلام- هر ساله با شور و معنویت خاصی برگزار می گردد و مرکز اورژانس 115فسا همچون سالهای گذشته با اعزام اکیپ امدادی در این حرکت معنوی و فرهنگی حضور دارد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11654
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: