• 1403/01/07 - 13:45
  • - تعداد بازدید: 224
  • - تعداد بازدیدکننده: 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا خبر داد؛

تولد ۳۰ نوزاد/مراجعه ۲۱۰۰ نفر به اورژانس بیمارستانها/۷۵۴مورد ام آر آی و سی تی/۱۵۳ مورد دیالیز بیماران

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک سال نو و تقارن با بهار معنویت، با اشاره به بسیج تمام امکانات مجموعه دانشگاه جهت حفظ سلامت و رفاه شهروندان و هموطنان عزیز در ایام نوروز، به بیان گزارش بخشی از خدمات ارایه شده در حوزه درمان در تعطیلات نوروزی پرداخت.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر مهدی رضاییان ضمن قدردانی از کارکنان حوزه ها و بخش های مختلف مجموعه دانشگاه گفت: از ۲۹ اسفندماه۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه۱۴۰۳، ۳۰ نوزاد در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) متولد شده اند که ۱۲ نوزاد بصورت زایمان طبیعی و ۱۸ نوزاد بصورت سزارین چشم به جهان گشوده اند که ۱۳ دختر و ۱۷ پسر می باشند. 

دکتررضاییان با اشاره به فعالیت بخش اورژانس بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج)، امام حسین(ع) و دکتر شریعتی افزود: ۲۱۰۲ نفر به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کرده اند که ۱۵۸۹ نفر از مراجعین بصورت سرپایی و ۵۱۳ نفر بستری شدند و خدمات درمانی را دریافت و تعداد ۱۷۲مورد عمل جراحی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به انجام ۳۰۹ مورد سی تی اسکن و بیش از ۴۴۵ مورد ام آر آی گفت: پذیرش بیماران دیالیزی میهمان و انجام دیالیز آنها در اسرع وقت و انجام ۱۵۳مورد دیالیز در بیمارستان دکتر شریعتی از جمله اقدامات درمانی می باشد. 

وی اضافه کرد: خدمات رسانی به بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستانها و خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی بصورت مستمر و منظم در حال انجام است. 

رییس دانشگاه از تلاش نیروهای خدوم و مدافعان سلامت و تمامی کسانی که در لحظات تحویل سال و ایام نوروز به جای کانون گرم خانواده، بر بستر بیماران و با ارایه خدمات حوزه سلامت به همشهریان عزیز و مسافران نوروزی به عبادتی جاودانه مشغولند، قدردانی و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت و سالی سرشار از برکات را از خداوند منان مسئلت نمود. 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10878
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: