• 1402/12/26 - 11:56
  • - تعداد بازدید: 253
  • - تعداد بازدیدکننده: 234
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تولد نور و نفس با کمک روش های درمان ناباروری/تولد17 نوزاد با کمک روش های درمان ناباروری در سال جاری

دوقلوهای فسایی با کمک روش های درمان ناباروری در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا متولد شدند و شادی را به کادر درمان و خانواده خود هدیه دادند.

به گزارش وب دا فسا؛ متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:  زوج فسایی دارای مشکل ناباروری، پس از گذشت 3 سال نازایی، با مراجعه به مرکز درمان ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بعد از 3 ماه مراجعه با انجام اولین IUI  دو قلو باردار شدند.

دکتر آمنه کشاورزی افزود: "نور و نفس"  نوزادان متولد شده با درمان های کمک ناباروری، با وزن های یک کیلو و هشتصد گرم و دو کیلو و ششصدگرم به روش سزارین توسط خانم دکتر افسانه صلاحی متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی دانشگاه، در زایشگاه این مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی پای به عرصه وجود گذاشتند و شادی بخش خانواده خود و کادر درمان گردیدند.

وی گفت: با توجه به اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، هزینه درمان زوج های نابارور در این مرکز با تعرفه دولتی انجام می شود و تنها 10 درصد هزینه درمان را گیرنده خدمت پرداخت می نماید.

در ابتدای سال 1402 تاکنون، از ۱۵ مورد بارداری موفق با استفاده از روش های درمان ناباروری، تعداد 17 نوزاد در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا متولد شده اند . 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10831
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: