• 1403/05/20 - 07:22
  • - تعداد بازدید: 310
  • - تعداد بازدیدکننده: 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر نماینده فسا در مجلس و فرماندار ویژه شهرستان از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا در روز خبرنگار

جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان فسا با حضور مهندس بهمنی فرماندار ویژه شهرستان و دکتر محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و از صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا تقدیر گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ در این نشست نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیری که در روند توسعه شهرستان همراهی نکند، جایی در حلقه مدیریت ندارد، افزود: برای تحقق توسعه و پیشرفت در سطح شهرستان با احدی تعارف ندارم و با  رویکردی شایسته سالارانه، مسیر توسعه را هموار خواهیم کرد.

دکتر حسنعلی محمدی در ادامه از اقدامات انجام گرفته و پیگیری‌های متعدد در حوزه توسعه شهرستان خبر داد و سفر اخیر استاندار با توجه به تخصیص اعتبارات را اقدامی در جهت تحقق این موضوع دانست.

وی در بخش بعدی سخنان خود، تلاش خبرنگاران را ارزشمند و ستودنی دانست و اقدامات آنها را گامی در جهت پویایی و شکوفایی جامعه دانست.

فرماندار ویژه شهرستان فسا با اشاره به اینکه رسانه‌ها بازوان پرتوان برای یاری دادن به  مدیران هستند، تصریح کرد: مسئولین موظف هستند که عملکرد خود را به مردم ارائه دهند و در این مسیر لازم است که با خبرنگاران همکاری همه جانبه و گسترده نمایند .

در ادامه خبرنگاران حاضر به بیان پرسش‌ها و پرسش‌های خود پرداختند و سپس از خبرنگاران حاضر در جلسه از جمله  پیشکسوتان عرصه رسانه آقایان حسن کهنسال و محمد حسین نصیری نیز تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11612
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: