• 1403/05/21 - 18:23
  • - تعداد بازدید: 426
  • - تعداد بازدیدکننده: 396
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بیانیه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا در خصوص درخواست ها و مطالبات جامعه پرستاری و کادر درمان/پیگیری رفع مشکلات و پرداخت مطالبات

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا در خصوص درخواست ها و مطالبات جامعه پرستاری و کادر درمان و پیگیری رفع مشکلات و پرداخت مطالبات، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

پیرو برگزاری جلسه مشترک با مسئولین محترم شهرستان؛ نماینده محترم و فرمانده ویژه محترم شهرستان با هیات رییسه دانشگاه و جمعی از کادر محترم درمان و شنیدن دغدغه ها و خواسته‌های این عزیزان و همچنین جلسه مشترک با نمایندگان بیمه های سلامت و تامین اجتماعی و نیز رایزنی های صورت گرفته امروز با اعضای محترم شورای تامین شهرستان و نیز رایزنی ها و پیگیری های انجام شده در سطح استان و وزارتخانه، موارد ذیل را به استحضار میرساند:

الف ) ضمن احترام کامل به درخواست های صنفی و مطالبات بر حق پرسنلی کادر درمان علی الخصوص پرستاران گرامی، دانشگاه علوم پزشکی خود را مکلف به پیگیری این درخواست ها و تلاش در جهت احقاق حق کادر درمانی با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت ها در چهارچوب قوانین و مقررات می داند.

ب) پیگیری وصول مطالبات معوق پرسنلی از جمله تعرفه پرستاری و کارانه کادر درمان از طریق رایزنی با بیمه های پایه و مسئولین محترم وزارت بهداشت و درمان ادامه داشته و از تاریخ ۲۲ مردادماه پرداخت مطالبات معوق آغاز می گردد.

ج ) ضمن گرامیداشت ایثار و فداکاری های خالصانه کادر محترم درمان در تمامی برهه های سخت و تاریخی از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی تا کنون از جمله دوران دفاع مقدس و همه گیری ویروس منحوس کرونا و دوران سخت تحریم های خصمانه دشمنان این مرز و بوم، اعلام می داریم که کادر درمان علی رغم تمامی مطالبات و خواسته های برحق، هیچگاه بیماری و نیازهای درمانی عموم مردم و شهروندان را از نظر دور نداشته و در رفع این آلام اهتمام کامل می ورزند.

د) عدم رسیدگی به بیماران و کوتاهی در رسیدگی به نیازهای درمانی آنان که مغایر با اخلاق حرفه‌ای و سوگند مقدس پزشکی و پرستاری و مغایر با وظایف اخلاقی و حرفه ای ارزشمند کادر درمان می باشد، مورد تایید نیست.

از این رو عدم حضور در شیفت های درمانی تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه1403 را دارای بخشودگی اعلام می نماید اما از تاریخ صدور اعلامیه این گونه حرکات و ترک وظایف قانونی محوله مربوطه مورد تایید نبوده و قابلیت پیگیری اداری و قانونی را از طریق مراجع ذیصلاح داراست.

بار دیگر اعلام می دارد که دانشگاه علوم پزشکی فسا دوشادوش تمامی نهادهای غیر دولتی تلاشگر مانند همکاران نظام پرستاری در زمینه احقاق خواسته های بر حق صنفی تمامی کادر فداکار درمان تا رسیدن به نتیجه مطلوب همگام و همراه می باشد.

 

هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی فسا

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11640
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: