• 1400/11/21 - 15:11
  • - تعداد بازدید: 481
  • - تعداد بازدیدکننده: 476
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون استاندار فارس و مسوولین شهرستان انجام شد؛

بهره برداری از پروژه های حوزه سلامت شهرستان فسا با اعتبار 56 میلیارد ریال

پروژه های حوزه سلامت شهرستان فسا با حضور دکترمحبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، مسوولین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی فسا در نهمین روز از دهه فجر انقلاب به بهره برداری رسید.

به گزارش وب دا فسا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: برگ زرین دیگری از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جشن چهل و سه سالگی انقلاب به مردم شریف شهرستان فسا تقدیم گردید و پروژه های عمرانی و بهداشتی – درمانی حوزه سلامت افتتاح شد.

دکتر محمد کاظم وکیل افزود: مرکز جامع آزمون های الکترونیک دانشگاه با  اعتبار 3 میلیارد و100 میلیون تومان با ظرفیت 150نفر احداث شده است و در فاز اول با 75 رایانه تجهیز شده است و تا پایان سال 1400 بطور کامل تجهیز می گردد.

وی اضافه کرد: مرکز جامع خدمات سلامت الزهرا(س) دارای واحدهای بهداشت خانواده، بهداشت محیط، بهداشت روان، بهداشت تغذیه، مراقب بهداشتی، پزشک خانواده شهری می باشد که با اعتبار 1 میلیارد و 800میلیون تومان  ساخته شده و به جمعیت 34500 نفری تحت پوشش مناطق فاز5 – فاز 4 قدیم – شهرک فجر و فاز یک گلستان خدمات سلامت ارایه می نماید.

دکتر وکیل بیان کرد: تکمیل محوطه سازی یادمان شهدای گمنام  با اعتبار600 میلیون تومان و  رونمایی از وب سایت جدید دانشگاه  با اعتبار 100 میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاح شده می باشد.

دکترمحبی پور معاون استاندار و هیات همراه،دکتر حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس، حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه فسا، دکتر علیرضا فیروزی فرماندار ویژه شهرستان و دیگر مسوولین شهرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 5672
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: