• 1403/01/29 - 11:14
  • - تعداد بازدید: 128
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی مسوولیت پذیری اجتماعی ویژه سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت شهرستان فسا/تقدیر و تجلیل از خیرین شاخص حوزه سلامت شهرستان فسا در سال1402با حضور رییس دانشگاه

کارگاه آموزشی با موضوع مسوولیت پذیری اجتماعی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتهای شرکتها و بنگاههای اقتصادی با هدف توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت شهرستان فسا برگزار گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ در این کارگاه آقای احمد جهرمی نژاد مدیر اداره خیرین و سازمانهای مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی فسا به بیان استانداردها و الزامات قانونی الگوهای رایج و ابعاد مسوولیت اجتماعی پرداخت.

همچنین دکتر مهدی رضاییان رییس دانشگاه با حضور در این کارگاه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های سازمانهای مردم نهاد و خیرین حوزه سلامت،  به بحث و گفتگو  در خصوص مسایل و مشکلات موجود پرداختند.

در این نشست مقرر گردید: در اولین فرصت نسبت به تشکیل جلسه ی مدیران عامل سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت، اداره خیرین دانشگاه و مجمع خیرین شهرستان با صاحبان شرکتها و بنگاههای اقتصادی اقدام تا نسبت به طرح موضوع و استفاده از ظرفیتهای شرکتها و بنگاهها مذکور بهره لازم در جهت پشتیبانی و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت بعمل آید.

 

تقدیر و تجلیل از خیرین شاخص حوزه سلامت شهرستان فسا در سال1402

 

در پایان این کارگاه، با حضور رییس دانشگاه از زحمات و تلاش های خیرین شاخص سال1402تقدیر شد.

این خیرین در یکسال اخیر، با اهداء 7 دستگاه آزمایشگاهی به مراکز زاهدشهر و نوبندگان و یک فقره زمین به مساحت 7000 متر مربع در بخش شهری به حوزه بهداشتی – درمانی، یار و همراه حوزه سلامت بودند .

 

همچنین از تلاش های آقای جهرمی نژاد مدیر اداره خیرین و سازمانهای مردم نهاد دانشگاه در جلب مشارکت خیرین تقدیر گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11006
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: