برگزاری جلسه هماهنگی اجرای برنامه پیشگیری از غرقشدگی در دانشگاه علوم پزشکی فسا
در راستای اجرای برنامههای آموزشی و پیشگیرانه فصل تابستان، جلسهای با حضور مسئولان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا و رابطین سلامت ادارات شهرستان، به منظور هماهنگی اجرای برنامه پیشگیری از غرقشدگی برگزار شد.
به گزارش وب دا فسا؛ در این نشست مهندس اسماعیل حیدری معاون فنی معاونت بهداشت بر اهمیت اجرای هماهنگ و بینبخشی برنامههای آموزشی و مداخلاتی با هدف کاهش حوادث قابل پیشگیری، به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان تأکید کرد.
حامد صفدار سرپرست واحد مدیریت خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشت، ضمن ارائه آمارهای غرقشدگی در سالهای گذشته، اقدامات طراحیشده برای سال جاری را در دو محور درونسازمانی و برونسازمانی تشریح کرد. این اقدامات شامل آموزش جامعه هدف، شناسایی نقاط پرخطر، مکاتبه و تعامل با دستگاههای اجرایی و پیگیری اجرای مصوبات پیشگیرانه است.
در پایان جلسه، با تصویب مصوبات و تعیین وظایف مشخص برای هر دستگاه اجرایی، بر لزوم همکاری بینبخشی در اجرای مؤثرتر این برنامه تأکید گردید.

نظر دهید