• 1402/12/28 - 13:03
  • - تعداد بازدید: 200
  • - تعداد بازدیدکننده: 194
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید معاون فنی عملیاتی سازمان اورژانس کشور از کمپ سلامت نوروزی اورژانس فسا/آمادگی کامل اورژانس شهرستان در خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی

معاون فنی عملیاتی سازمان اورژانس کشور در بازدید از کمپ سلامت نوروزی ورودی شهر فسا، امکانات و تجهیزات و آمادگی اورژانس را بررسی کرد.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر سرور در این بازدید، از آمادگی و تجهیزات اورژانس مستقر در کمپ سلامت ابراز رضایت نمود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: اورژانس فسا با 17 پایگاه جاده ای و شهری ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس آمادگی کامل جهت ارایه خدمات امدادی به مردم و مسافرین نوروزی را دارد.

دکتر مصطفی بیژنی با اشاره به راه اندازی دو کمپ سلامت در امامزاده اسماعیل(ع) و ورودی شهر افزود: استقرار اتوبوس آمبولانس در ورودی شهر و ارایه خدمات سلامت از جمله برنامه های این مرکز در طرح امداد نوروزی است.

وی اضافه کرد: در کمپ سلامت امامزاده اسماعیل(ع) با استقرار یک تکنسین اورژانس و بهره گیری از ظرفیت های دو دانشجوی پرستاری بصورت شبانه روزی به مراجعین و مسافران نوروزی خدمات ارایه می گردد و  کمپ سلامت ورودی شهر نیز با حضور تکسینهای اورژانس و دانشجویان پرستاری دانشگاه از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10840
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: