• 1401/10/08 - 11:46
  • - تعداد بازدید: 1602
  • - تعداد بازدیدکننده: 1522
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید استاندار فارس و مسئولین شهرستان فسا از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع)

دکتر ایمانیه استاندار فارس در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) فسا بر تسریع در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان و ارائه خدمت به بیماران تأکید کرد.

به گزارش وبدا فسا، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دکتر حجت الله فیروزی نماینده مردم شریف فسا، مهندس صفرپور فرماندار ویژه شهرستان به همراه معاونین توسعه مدیریت و هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولین شهرستان همچنین دکتر وکیل و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی فسا از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان بازدید کردند.

دکتر ایمانیه در این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند تجهیز این بیمارستان بیان داشت: امید است با همت مسئولین شهرستان و دانشگاه؛ در آینده نزدیک تعدادی از بخش‌های این بیمارستان جهت پذیرش بیماران راه اندازی و به ناوگان خدمتی؛ درمان شرق فارس افزوده گردد.

گفتنی است؛ بیمارستان آموزشی - درمانی امام حسین (ع) با 184 تختخواب در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با زیر بنای 16 هزار مترمربع در 4 طبقه احداث شده است و شامل: 6 اتاق عمل و بخشهای درمانی مختلف می باشد. که با راه اندازی آن در آینده ی نزدیک، جمعیت یک میلیون نفری شرق استان فارس از خدمات درمانی بهتری بهره مند می شوند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت
  • کد خبر : 7312
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: