• 1403/01/04 - 14:08
  • - تعداد بازدید: 178
  • - تعداد بازدیدکننده: 172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اورژانس در خط مقدم امدادرسانی و خدمات رسانی درمانی به مردم و مسافران نوروزی/ ۶۱۱ ماموریت در ۹ روز گذشته/ ثبت ۷۵ ماموریت تصادفی با ۹۵ مصدوم/مراجعه ۴۹۰نفر به کمپ های سلامت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک عید نوروز و قدردانی از مدافعان سلامت اورژانس در خط مقدم خدمات رسانی درمانی و اورژانسی به مردم و مسافران، به بیان عملکرد اورژانس در این روزها پرداخت.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر مصطفی بیژنی خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا در طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۳ فروردین ۱۴۰۳ را برشمرد و گفت: اورژانس ۱۱۵ فسا با بهره گیری از ۱۸۵ نیروی ستادی و عملیاتی، ۱۷ پایگاه جاده ای و شهری و ۳۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس و راه اندازی دو کمپ سلامت در حال ارایه خدمات شبانه روزی به مردم و مسافرین نوروزی می باشند که از زمان اجرای طرح امداد نوروزی تا سوم فروردین ماه۱۴۰۳، تعداد ۶۱۱ ماموریت انجام داده اند که از این تعداد ۷۵ مورد ماموریت تصادفی با ۹۵ مصدوم و خوشبختانه بدون فوتی و ۵۳۶ مورد ماموریت غیرتصادفی و سایر بیماری ها به ثبت رسیده است. همچنین ۴۹۰ نفر با مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی در ورودی شهر و امامزاده اسماعیل(ع) از خدمات بهره برده اند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه افزود: در ماموریت های تصادفی ۸۳ مصدوم به بیمارستان اعزام و ۱۲ نفر در محل درمان شده اند و در ماموریت های غیرتصادفی تعداد ۲۲۵ نفر به بیمارستان اعزام و ۳۱۱ نفر در محل بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته اند .
وی با اشاره به ثبت ۱۵۰۲ مورد تماس تلفنی با اورژانس گفت: کارشناسان زبده مرکز هدایت اورژانس فسا، راهنمایی و مشاوره  ۱۸۴ مورد از تماس ها را بصورت تلفنی انجام دادند. 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10850
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: