• 1401/08/25 - 14:29
  • - تعداد بازدید: 708
  • - تعداد بازدیدکننده: 666
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی فسا

دکترمحمدکاظم وکیل رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در حکمی دکتر مصطفی بیژنی عضو هیات علمی دانشگاه را بعنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه منصوب نمود.

متن ابلاغ دکتر وکیل به شرح زیر می باشد.

با سلام و احترام

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان " سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه"  منصوب می گردید .

امید است با ایجاد روحیه همدلی و هم افزایی در بین پرسنل و بکارگیری نیروهای توانمند ، خلاق و پرتلاش و با همکاری معاونین محترم و اتخاذ تدابیر لازم در اجرای وظایف محوله برای  پیشبرد اهداف این دانشگاه و جلب و افزایش رضایت مندی مردم کوشا باشید.

هماهنگی کامل با دانشگاه ، ارتباط موثر با سازمان اورژانس کشور و سازمان‌های همکار و پشتیبان، برنامه ریزی جهت ارائه مطلوب خدمات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در سوانح، توسعه کمی و کیفی خدمات و تجهیزات، برگزاری برنامه های آموزشی و بازآموزی مدون به پرسنل محترم مراکز و آموزش های همگانی برای عموم مردم، نظارت مستمر بر عملکرد پایگاه ها و مراکز ارائه کننده خدمات مرتبط و توسعه پایگاه ها و ... از جمله اهدافی است که انتظار می رود با مدیریت جنابعالی و همراهی و همدلی همکاران ارجمند حاصل شود.

ضمن ارج نهادن به تلاش هایی که در آن مرکز به انجام رسیده است، امید می رود که این مجموعه در دوره مسئولیت جنابعالی از رشد و بالندگی بیش از پیش برخوردار شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت
  • کد خبر : 7116
کلمات کلیدی
علیرضا فردوس مکان
خبرنگار

علیرضا فردوس مکان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: