• 1402/03/01 - 08:59
  • - تعداد بازدید: 564
  • - تعداد بازدیدکننده: 526
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا انجام شد؛

افتتاح تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده توسط نیک اندیش زاهدشهری/بازدید از روند عملیات عمرانی و بهسازی پایگاه اورژانس این شهر

تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده توسط آقای حبیب افضلی به ارزش 115 میلیون تومان با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین بهداشت و غذا و دارو، معتمدین، خیرین حوزه سلامت و رییس شورای شهر زاهدشهر و جمعی از مدیران افتتاح شد و از خانواده این نیک اندیش سلامت تقدیر گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ این تجهیزات شامل دستگاه آنالیزر سدیم و پتاسیم به ارزش 85 میلیون تومان و دستگاه سانتریفیوژ 36 شاخه به ارزش 30 میلیون تومان می باشد که آقای حبیب افضلی نیک اندیش حوزه سلامت به نیت شادی روح پدر گرامیشان حاج خان افضلی جهت مرکز بهداشتی – درمانی شبانه روزی (درمان بستر) امام سجاد(ع) زاهدشهر خریداری کرده است.

همچنین دکتر مهدی رضاییان سرپرست دانشگاه و هیات همراه در بازدید از مرکز درمان بستر امام سجاد(ع) زاهدشهر ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان این مرکز در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و بیماران، روند ارایه خدمات به مراجعین و میزان رضایتمندی را بررسی کردند.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و بررسی مشکلات حوزه سلامت و اهدای تندیس چهره ماندگار به دکتر رضاییان سرپرست دانشگاه و مهندس زحمتکش مسوول درمان بستر زاهدشهر از دیگر برنامه ها بود.

در ادامه سرپرست دانشگاه از روند اجرایی عملیات عمرانی و بهسازی پایگاه اورژانس زاهدشهر بازدید نمود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 8988
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: