• 1403/06/24 - 14:46
  • - تعداد بازدید: 481
  • - تعداد بازدیدکننده: 347
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

اطلاعیه ثبت‌ نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه علوم پزشکی فسا

با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون کارشناسی ارشد، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد.

یک- ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی فسا به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد ولی تحویل مدارک به صورت حضوری قبل از شروع دوره، اول مهر ماه 1403 می باشد.

 

دو- پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

 

سه-مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی فسا مسئولیتی در این موارد ندارد.

 

چهار-جهت انجام ثبت نام الکترونیک از روز  یکشنبه مورخ 25 شهریور ماه لغایت سه شنبه مورخ 27 شهریور ماه 1403 به سایت sama.fums.ac.ir مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

پنج : جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی  از  کد ملی به عنوان نام کاربری و  رمز عبور استفاده نمایید.

 

تذکر: مسئولیت کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام به عهده دانشجو بوده، لذا در صورت ثبت نام توسط کافی نت یا سایر افراد، لطفا تاکید گردد که اطلاعیه ثبت نام توسط فرد ثبت نام کننده حتما به طور کامل مطالعه شده و با تایید اطلاعات، توسط دانشجو انجام گیرد. 

 

مدارک لازم جهت تحویل در مراجعه حضوری به شرح زیر می باشد:

۱- اصل و کپی از تمامی صفحات شناسنامه )سه سری(

۲- اصل و کپی کارت ملی )سه سری(

۳- عکس ۴ *۳ رنگی زمینه سفید ( ۱2 قطعه)، پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، شماره دانشجویی)

۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی، کفالت و معافیت زمان صلح جهت برادران یا اصل و کپی دفترچه اعزام به خدمت یک سری

۵- اصل و کپی گواهی اتمام طرح ( جهت رشته های مشمول طرح ) یک سری

تذکر : افرادی که در حین طرح انسانی در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند، می بایست با دانشگاه محل انجام خدمت طرح ، تسویه حساب نموده و ادامه طرح موکول به بعد از اتمام تحصیل میشود . ارائه گواهی خروج از طرح جهت ثبت نام الزامی است .

۶- اصل موافقت نامه بدون قید و شرط از بالاترین مقام اداری محل کار ( مخصوص شاغلین پیمانی ورسمی )

7- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی تا تاریخ  31 شهریور ماه 1403باشد.

تذکر : دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه ها گذرانده اند و بلافاصله پس از دوره کارشناسی در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند ملزم به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی مبنی بر فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ  31 شهریور ماه 1403 می باشند .

8-  فرم تسویه حساب صندق رفاه  یا فرم میزان بدهی دوره کارشناسی ( جهت اخذ این فرم می توانید به  سایت صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور مراجعه نمائید.)

تذکر : فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به ارائه فرم تسویه حساب ندارند.

9- پذیرفته شدگان «ظرفیت مازاد "شهریه پرداز" می بایست به مبلغ 100میلیون ریال (معادل ده میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول پرداخت نمایند (بنام دانشگاه علوم پزشکی فسا نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شناسه واریز 341081058124011006210000000600 و شماره شبا 140100004001081003020287 IR)

تذکر: دانشجویان شهریه پرداز پس از انجام ثبت نام چنانچه از تحصیل انصراف دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند می بایست شهریه ثابت کل نیمسال های تحصیلی را بپردازند.

10- مدارک مربوط به ایثارگران جهت پذیرفته شدگان از سهمیه رزمندگان

* در صورت عدم ارائه مدارک فوق هنگام ثبت نام حضوری این امور از ثبت نام پذیرفته شدگان جدا معذور می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیک:

فرم شماره 1( دریافت از بخش پیوست)

فرم شماره 2( دریافت از بخش پیوست)

فرم مخصوص دانشجویان شهریه پرداز( دریافت از بخش پیوست)

11- اداره رفاه: فرم تعهد نامه محضری (لینک پیوست) را به همراه ضامن دردفترخانه ثبت اسناد رسمی تکمیل و اصل تعهد نامه را به همراه یک برگ کپی حکم کارگزینی ضامن در روز ثبت نام به اداره رفاهی تحویل نمایید.

12- اداره امور خوابگاه‌ها: دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌بایست فرم تکمیل شده‌ی درخواست اسکان (لینک پیوست) را در روز ثبت نام به اداره خوابگاه‌ها  تحویل و پس از آن نامه اسکان در خوابگاه را دریافت و به خوابگاه معرفی شده مراجعه نمایید.

پس از تکمیل فرم اسکان (فقط صفحه 3)( لینک پیوست) آن را جهت محضری کردن امضای سرپرست یا قیم قانونی دانشجو به دفترخانه اسناد رسمی برده و اصل آن را در روز ثبت نام به اداره خوابگاه های دانشجویی تحویل نمایید. 

در صورت کامل نبودن مدارک ذیل به درخواست اسکان در خوابگاه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

13- اداره مشاوره و سلامت روان:  حضور دانشجو در اداره مشاوره و سلامت روان جهت تشکیل پرونده سلامت  در زمان تحویل مدارک الزامی است.

 

لینک فرم تعهد نامه محضری             https://www.mefda.ir/d/2023/10/08/0/1167072.pdf

لینک فرم درخواست اسکان                    https://www.mefda.ir/d/2017/01/04/0/40404.pdf

 

در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام، پذیرفته شدگان می توانند با اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شماره 53102479 -071 تماس حاصل نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 11817
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: