• 1403/01/27 - 11:54
  • - تعداد بازدید: 116
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به همت واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا انجام شد؛

ارایه 117 هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان در سال گذشته

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از ارایه بیش از 117 هزار مورد خدمات دندانپزشکی و آموزش بهداشت و دهان و دندان به گروه های هدف برنامه در سال 1402 خبر داد.

به گزارش وب دا فسا؛ مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، 31 هزار و 834 مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل: ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده  شهرستان ارایه گردید.

وی با اشاره به  آموزش بهداشت دهان و دندان به 30 هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوسترهای آموزشی بیان کرد: 31 هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی 24 هزار و 848 کودک زیر ۱۴ سال و  ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال 1402 می باشد.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری ها و تلاش های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروههای جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردوهای جهادی سلامت  افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به 41 منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارایه شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10992
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: