• 1401/08/21 - 14:18
  • - تعداد بازدید: 868
  • - تعداد بازدیدکننده: 804
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

انتصاب سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا

دکترمحمدکاظم وکیل رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در حکمی دکتر الهام حقجو متخصص طب ایرانی را بعنوان سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه منصوب کرد و از خدمات و زحمات دکتر جلال کریمی تشکر و قدردانی نمود.

متن ابلاغ دکتر وکیل به شرح زیر می باشد.

با سلام و احترام

    نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله با اهتمام بر موارد ذیل اقدام نمایید.

 

۱. برنامه ریزی جامع متناسب با سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

۲. بررسی، مطالعه و شناسایی خصوصیات جغرافیایی، جمعیتی، منابع و مشکلات بهداشتی مربوط به سلامت جامعه تحت پوشش و تعیین اولویت های اجرایی بر اساس سیاست های پوشش جامع خدمات سلامت.

۳. جمع آوری، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد نیاز برنامه های مختلف بهداشتی، آمارهای حیاتی و فعالیت واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت در جمعیت تحت پوشش و تهیه گزارش های ادواری از میزان پیشرفت در نیل به هدف ارتقاء سلامت.

۴. برنامه ریزی برای اولویت بندی و حل مسائل و مشکلات و ارتقاء سلامت در چارچوب سیاست ها و استراتژی های اعلام شده کشوری و یافته های منطقه ای در جمعیت تحت پوشش.

۵. توجه خاص به ارتقاء کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره وری، صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید و مدیریت هزینه ها.

۶. ایجاد و توسعه روابط و هماهنگی منطقی بین واحدهای مختلف ستادی- محیطی به منظور تحقق استراتژی ارائه خدمات ادغام یافته در کلیه مراحل برنامه ریزی، اجرا، نظارت و ارزشیابی.

۷. نظارت بر چگونگی ارائه خدمات در واحدهای محیطی به منظور برقراری و حفظ روحیه همکاری، هماهنگی، انضباط و صمیمیت.

۸. طراحی و اجرای طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی به منظور اصلاح و ارتقاء کمیت و کیفیت ارائه خدمات در راستای نیازهای نظام سلامت.

۹. مشارکت فعال در بهبود نظام ارجاع، سطح بندی خدمات و استقرار برنامه پرونده الکترونیک سلامت.

۱۰. ارتقاء و توسعه برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر به عنوان یکی از اولویت های اساسی نظام سلامت کشور و پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ، انجام واکسیناسیون عمومی.

۱۱. ایجاد زیرساخت های لازم با بهره گیری از ظرفیت روان شناسان و کارشناسان مجرب بهداشتی و همچنین توسعه مراقبت های دوران بارداری در راستای افزایش و نگهداری مناسب از موالید.

۱۲. مشارکت در برنامه ریزی و اجرای اجزای مرتبط آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگو.

۱۳. برنامه ریزی اصلاح و گسترش واحدهای ارائه دهنده خدمات متناسب با تغییرات جمعیتی و جغرافیایی و تأمین سهولت دسترسی جامعه به خدمات سلامت.

۱۴. برنامه ریزی برای جلب مشارکت آحاد جامعه و بخش های مختلف ، تأمین منابع، اجرا و ارزشیابی برنامه های سلامت.

۱۵. هماهنگی و همکاری با سایر معاونت های دانشگاه به عنوان دستگاه یکپارچه مسئول سلامت جمعیت تحت پوشش دانشگاه جهت ارائه و ارتقاء همه جانبه خدمات سلامت.

۱۶. ارتقاء آگاهی های همگانی و بهبود نگرش و اصلاح رفتار آحاد جامعه تحت پوشش در خصوص اهداف برنامه های بهداشتی از طریق طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه های آموزشی، ارتباطی و اطلاع رسانی از رسانه های جمعی مکتوب، دیداری و شنیداری الکترونیک.

۱۷. همکاری با سایر سازمان ها، ادارات کل، نهادها و ارگان های دولتی که در زمینه سلامت همگانی جامعه مسئولیت مستقیم و غیر مستقیم دارند.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه ها و ارتقاء جایگاه ملی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

در پایان از خدمات و تلاش های ارزنده جناب آقای دکتر جلال کریمی متخصص محترم عفونی در سالهای تصدی مسئولیت برای حفظ سلامت همشهریان و ارتقای شاخص های بهداشتی دانشگاه و  شهرستان، بویژه در دوران  مبارزه با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی می نمایم ، توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت
  • کد خبر : 7092
کلمات کلیدی
علیرضا فردوس مکان
خبرنگار

علیرضا فردوس مکان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: