• 1403/11/03 - 20:15
  • - تعداد بازدید: 413
  • - تعداد بازدیدکننده: 274
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته رشته فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی فسا

ضمن تبریک قبولی شما در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی فسا، نحوه ثبت نام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح ذیل می باشد.

جهت ثبت نام الکترونیکی روز شنبه6 بهمن ماه 1403به وبسایتSama.fums.ac.ir مراجعه نموده و مرحله غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهید.

توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد. پذیرفته شدگان محترم می بایست پس از ثبت نام غیرحضوری جهت تحویل اصل مدارک ثبت نام و تشکیل پرونده آموزشی، به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.

-زمان ثبت نام حضوری : 7 و 8 بهمن ماه 1403 ( یکشنبه و دوشنبه )

 از ساعت 8 الی 13 بعد از ظهر

-مکان : ساختمان شماره2 - طبقه همکف - اداره کل آموزش دانشگاه علوم پزشکی فسا

 

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیک :

۱ – اسکن تمام صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر۲۰۰ کیلوبایت)

۲ – عکس رنگی زمینه سفید ۴×۳ با ابعاد حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل (با حداکثر حجم ۳۲ کیلوبایت) در قالب JPG

- عکس به تاریخ سال جاری، بدون حاشیه، تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست.

۳ – اسکن پشت و روی کارت ملی هوشمند (حجم فایل حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت)

-          پذیرفته شدگانی که فاقد کارت ملی هوشمند می باشند، تصویر کارت ملی قدیمی به همراه رسید سفارش کارت ملی هوشمند را بارگذاری نمایند.

۴ – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر (ویژه آقایان):

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و غیره) در مدت اعتبار آن

-     ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری :

- اصل شناسنامه و سه سری تصویر از تمام صفحات آن

- اصل کارت ملی و سه سری تصویر پشت و رو

- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 (مربوط به سال جاری)

- مدرک وضعیت نظام وظیفه

- اصل گواهینامه انجام طرح نیروی انسانی یا گواهی معافیت از آن

- مجوز ادامه تحصیل و یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان

- اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای پذیرفته شدگان نیمسال اول تا تاریخ 31/06/1403 و نیمسال دوم تا تاریخ 30/11/1403)

توجه: ثبت نام قطعی شما منوط به ارائه کلیه مدارک ثبت نامی به اداره پذیرش و ثبت نام می باشد.

نکات مهم:

ورود به سامانه:

جهت ورود به وب سایت ثبت نام آنلاین از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند

مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام آنلاین به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هر مرحله از تحصیل کأن لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی فسا مسئولیتی در این موارد ندارد.

نکته ۱ : کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن، بارگذاری و ارسال نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق سامانه آموزشی سما(هم آوا ) به دانشکده مربوطه اعلام خواهد شد. دقت فرمایید پس از اسکن مدارک لازم بر روی سامانه در قسمت آخر دکمه اتمام فرایند را کلیک نمایید. در غیر اینصورت درخواست ثبت نام شما توسط کارشناسان قابل مشاهده نمی باشد.

پس از ارسال درخواست ثبت نام پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید.

 نکته 2: اصل کلیه مدارک بارگذاری شده می بایست در روزهای تعیین شده در جدول، به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تحویل گردد.

 نکته 3 : کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم تحویل مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد. 

نکته 4 :  جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید. سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 5 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیک در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 6 : مدارک را با استفاده از اسکنر و در اندازه واقعی و با کیفیت مناسب اسکن و هر مدرک را در جای خود بارگذاری نمایید. به هیچ عنوان جهت اسکن مدارک از تلفن همراه استفاده ننمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد، حتی در صورت بارگذاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 7 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و از طریق اداره آموزش در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

نکته 8 : «دانشجویان مرد» که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ «معافیت تحصیلی» اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

 

* در روز ثبت نام می توانید در صورت لزوم از ساعت ۸  لغایت ۱۴ با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید. 

شماره تلفن های اداره پذیرش و ثبت نام:  53102476 071 و 53102475 071

ضمنا سایر اطلاع رسانی ضروری در وب سایت اداره کل آموزش به نشانی  ea.fums.ac.ir  درج خواهد گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 12633
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

آخرین اخبار

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: