بررسی شاخصهای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا در سفر مدیرکل دفتر ارتقای سلامت معاونت پرستاری وزارت بهداشت و تیم ارزیاب به فسا
تیم ارزیابان معاونت پرستاری وزارت بهداشت با هدف ارزیابی و نظارت بر عملکرد مدیریت پرستاری، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی فسا، ضمن بررسی مستندات و شاخصهای مدیریتی، از بخشهای درمانی این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش وب دا فسا؛ در این برنامه، خانم دکتر وسکوئی مدیر کل دفتر ارتقاء سلامت و خدمات بالینی پرستاری، خانم میرزایی رییس گروه تحقیق و پژوهش پرستاری و خانم آریاملو معاون دفتر ارتقاء سلامت با حضور در دفتر مدیریت پرستاری دانشگاه، به بررسی دقیق مستندات، گزارشهای عملکرد، برنامههای ارتقای کیفیت، وضعیت نیروی انسانی، دورههای آموزش ضمن خدمت و شاخصهای مدیریتی پرداختند.
در این جلسه، محبوبه آهنی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده، به تبیین چالشهای موجود در این حوزه و تشریح برنامههای راهبردی آتی دانشگاه پرداخت.
تیم ارزیابان در ادامه با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، بهصورت میدانی از بخشهای مختلف درمانی بازدید کردند. در این بازدید، روند ارائه خدمات پرستاری، نحوه رعایت استانداردهای حرفهای، شاخصهای ایمنی بیمار و فرایندهای مدیریتی بخشها مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.
همچنین، گفتگو با کادر پرستاری و بررسی وضعیت محیط کار و نحوه اجرای مراقبتها از دیگر اقدامات این تیم در بازدید از بیمارستان بود.
در پایان این ارزیابی، هیئت اعزامی معاونت پرستاری وزارت بهداشت ضمن قدردانی از تلاشهای کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا، بر اهمیت تداوم مسیر بهبود کیفیت خدمات درمانی و همچنین ضرورت برنامهریزی برای رفع چالشهای ناشی از کمبود نیروی انسانی تأکید کردند.

نظر دهید