• 1402/10/16 - 15:09
  • - تعداد بازدید: 8328
  • - تعداد بازدیدکننده: 5358
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه اعلام زمان و مکان مصاحبه داوطلبین واجد شرایط آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402

به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت (مصاحبه) آزمون استخدام پیمانی مهرماه 1402 می رساند پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده با اطلاعات خود اظهاری در زمان ثبت نام و مواد آگهی استخدام، داوطلبینی که واجد شرایط جهت مصاحبه می باشند طبق لیستی که متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید، دعوت بعمل می آید.

ساعت شروع پذیرش داوطلبان واجد شرایط فرآیند مصاحبه:
مصاحبه در دو حیطه عمومی و اختصاصی انجام می گردد. فلذا شرکت داوطلبین در هر دو مرحله الزامی می باشد.
پذیرش از روز دوشنبه مورخ 18/10/1402 در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گرد. داوطلبین طبق برنامه زمان بندی در نوبت صبح راس ساعت 7 و نوبت عصر راس ساعت 12 در محل مصاحبه حاضر باشند.
روند مصاحبه بر اساس جدول اعلام شده خواهد بود. لذا داوطلبان می بایست در تاریخ و ساعت مقرر در کانون ارزیابی شایستگی داوطلبان آزمون استخدامی حضور یابند .
 
همراه داشتن موارد زیر الزامی می باشد:
1. همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه (ترجیحا کارت ملی)
 
2. در صورت کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی ارائه اصل و تصویر مدرک الزامی است، بدیهی است درصورت عدم ارائه مدرک درزمان مصاحبه امکان دریافت و اختصاص امتیاز به داوطلب امکان پذیر نخواهد بود.
داوطلبان می بایست درزمان های اعلام شده به آدرس: فسا، بلوار ولی عصر، خیابان سلامت، ساختمان طب ایرانی(سنتی) مراجعه نمایند.
تذکر 1: در صورت عدم مراجعه در تاریخ و ساعت مقرر امکان انجام مصاحبه در تاریخ دیگر مقدور نبوده و داوطلب از روند مصاحبه حذف می گردد.
تذکر 2: از آوردن وسایل الکترونیکی اعم از هر گونه تلفن همراه ،هندزفری، ساعت هوشمند و همچنین سایر وسایل شامل کیف ، دفتر، سررسید ،جزوه و لپ تاپ و.....خودداری نمایید .همراه داشتن وسایل مذکور هنگام برگزاری مصاحبه ممنوع بوده و از مصدایق تخلف و تقلب به حساب می آید.
تذکر 3: داوطلبان می بایست یک روز قبل نسبت به شناسایی آدرس مرکز آزمون اقدام نمایند تا در تاریخ مقرر بدون هر گونه تاخیری در جلسه حضور یابند .
تذکر4: زمان انجام مصاحبه شغل نگهبان و گروه فوریت های پزشکی متعاقبا اعلام می گردد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویدیویی,اطلاعیه ها,اخبار تصویری,اخبار سلامت,اداره خدمات پرستاری
  • کد خبر : 10427
کلمات کلیدی
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: