• 1401/12/29 - 22:56
  • - تعداد بازدید: 119
  • - تعداد بازدیدکننده: 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا و مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال جدید و تقارن با ماههای مبارک شعبان و رمضان

دکتر مهدی رضاییان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا و حجت الاسلام عابدی مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه در پیامی فرا رسیدن نوروز و سال جدید و تقارن با ماههای مبارک شعبان و رمضان را تبریک گفتند.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:
 
یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر الیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال.
سلام آغازین خود را که سرشار از ارادت و دوستی به ساحت همه شماست در خاتمه سال به وجود پرمهرتان تقدیم می کنیم.
فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌های پرفضیلت شعبان و رمضان، نوید بخش سالی پر از خیر و برکت و معنویت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان ایران اسلامی است.
تردید نداریم که خداوند متعال که نزدیک کننده دلها به یکدیگر و دگرگون سازنده احوال به نیکی هاست به یمن دعاهای شما تقدیری نیکو شامل حال دوستداران شما خواهد ساخت. 
اینک که در آستانه گامی نو در فضایی مترنم به حدیث شکفتن هستیم به پاس تمام تلاشهای فرزندانتان در دانشگاه علوم پزشکی فسا که عامل پیشرفت در تمامی حوزه های درمانی، دارویی، بهداشتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و ستادی می باشند، برخود فرض می دانیم که خاضعانه سپاسگزاری نموده و سلامتی و کامیابی روز افزون برای مردم عزیز و همکاران گرانقدرمان را از باریتعالی ملتمسانه بجوییم. 
در نهایت از مدافعان سلامت و تمامی کسانی که در لحظه تحویل سال به جای کانون گرم خانواده، بر بستر بیماران و با ارایه خدمات حوزه سلامت به همشهریان عزیز و مسافران نوروزی به عبادتی جاودانه مشغولند، قدردانی می نماییم.
در پایان برای سایر نیروهای امدادی، خدماتی، نظامی و امنیتی که تسهیلات سفری ایمن در نوروز باستانی را هماهنگی، مدیریت، برنامه ریزی، اجرا و نظارت میکنند، آرزوی سلامتی و موفقیت و سالی سرشار از برکات داریم.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 8656
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: