• 1401/04/21 - 12:55
  • - تعداد بازدید: 564
  • - تعداد بازدیدکننده: 508
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا در دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، بر ضرورت همکاری های بین بخشی سایر دستگاههای دخیل در مسئله جوانی جمعیت تاکید کرد.

به گزارش وب دا فسا؛ دکترمحمدکاظم وکیل با اشاره به اهمیت برنامه های سلامت و جوانی جمعیت بعنوان برنامه های مهم وزارت بهداشت گفت: مسئله جوانی جمعیت نیاز به همکاری های بین بخشی همه دستگاهها و سازمانها و تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی زندگی سالم با توجه به قشر جوان جامعه دارد که این مهم در آینده منجر به پیشرفت و افزایش رفاه و امنیت کشور می گردد.

جانشین ریاست دانشگاه در قرارگاه و معاون بهداشت گفت: مسئله جوانی جمعیت دغدغه خاطری برای مقام معظم رهبری، دولت و مجلس می باشد و برای اینکه فرصتی که برای جوان شدن کشور را داریم از دست ندهیم نیاز به تلاش ها و همکاری های دیگر سازمانها و ادارات و استفاده از تمامی ظرفیت ها  است.

دکترجلال کریمی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان در قرارگاه جوانی جمعیت، توضیحاتی در خصوص ساختار قرارگاه، دبیرخانه و کمیته ها ارایه کرد.

در این نشست مصوبه های اولین نشست قرارگاه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه به تبادل نظر و ارایه پیشنهادات پرداختند.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6575
خبرنگار سیستم
خبرنگار

خبرنگار سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: