• 1401/07/09 - 14:10
  • - تعداد بازدید: 478
  • - تعداد بازدیدکننده: 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید کارشناسان امور سلامت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های آموزشی ،درمانی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی فسا

دراین بازدیدها کارشناسان از بیمارستانها وپروژه های در دست احداث دیدن نمودند و پیشرفت فیزیکی آنها مورد بررسی قرار گرفت. کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد، تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این پرژوه های عمرانی را دادند.

بازدید کارشناسان امور سلامت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور از بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج)، دکتر شریعتی و امام حسین(ع) و پروژه های عمرانی آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی فسا

آقایان رحیم پورتقی و حسن حسینی کارشناسان امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست با حضور معاون توسعه دانشگاه، و مدیران بودجه و دفتر منابع فیزیکی در خصوص  اعتبارات هزینه ای  و عمرانی  و وضعیت بیمارستانهای شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند 

در این نشست دکتر پورجعفریان معاون توسعه دانشگاه گزارشی از وضعیت عمرانی پروژه ها و ضریب اشغال تخت، متوسط اقامت بیمار و دیگر شاخص های بیمارستانی ارایه کرد.

و در ادامه از بیمارستانهای حضرت ولیعصر(عج) و دکتر شریعتی و بیمارستان در دست احداث امام حسین(ع) وپروژه های در دست احداث پردیس ورزشی ، دانشکده پرستاری و مرکز دیالیز و خوابگاه بالینی  بازدید کردند.

 

 در این بازدیدها وضعیت پروژه های عمرانی،  آموزشی و فرهنگی رفاهی و نحوه خدمات رسانی و میزان اشغال تخت بخشها مورد بررسی قرار گرفت و بازرسان از نحوه ارائه خدمات بیمارستانها ابراز رضایت  کردند.

 در بازدید از بیمارستان ها و پروژه های عمرانی پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد جهت تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه ها را دادند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 6944
کلمات کلیدی
علیرضا فردوس مکان
خبرنگار

علیرضا فردوس مکان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: